Monday, December 29, 2008

bye2 kedahh !

"adik bgun dik kite da na balik .cpat pegi packing brang2 kao kng tetnggal brang "

yeahh !aku bgun tros pigi bathroom mndi pstu ambik wuduk pkai bju(perlu ke aku cite psal bnde ni?haiihh !) smyang bcause ak sorg je yg blom solatt lgi
.yg si wawan plak da siap pstu g mne ntahh .da abes solatt packing brng2 perhh ,brng2 yg ak bwk mcm na pnda kt sane tros .hahaha !
da siap sume balik yokk ?!time nga na msok2 en brng2 kt dlm but kete tbe2 ade seko kucing neyy muke dea sbijik cm muke kucing aku yg da di tnggal di hotel kucing ape khabar laa dea yek? da mkn ke blom ?da tido ke blom ?da berak ke blom? haihh ,ape yg ak mrapu ni haa? tbe2 je cite psal kucing plak .hahah !da abes check-out hotel kite org pn kete aku ngn kete maklang tros mluncur pegi ke highway a.k.a jln tnggi .hahah !dgn srdahana laju nye .
time otw na pegi sane ak tetido kt dlm kete "ZZZZZZZZZzzzzzzzzz"
ngantok gile aaa .after that kite org ade stop kt satu
tmpat ni n ak ta egt kt mane .dea RnR gak name tmpat dea aku ta egt pn .hahah !da mkn sume .kite org tros en prjlanan .wawan ngn ymi da tido ak ta tido pn bcause da puas tido





(haa ini dea muke2 bdk yg kuat tido)



nga otw na pegi balik slangor tbe2 ade accident brlaku lori klapa sawit trbabas lalu mlngga krete proton saga yg dpn dea suda remuk .
pstu lori tu trjatuh dn dea pnye klapa2 sume suda brtab
uran di lntai .(bhase ape la yg aku gne)
perhh jln da la smpit pstu dgn lori trbalik .masyallah .






(this pic capture by photographer yg tidak brtauliah)


tpi kite org dpt lpas gak .pstu tbe2 mak aku ajk bpak ak pegi sungai besa bcause dea na pegi shopping window .hrmm ikot jelaa .
bt bfore that kiteorg g lunch dlu .

yeahh mkn mkn !mmng lapa gile aaa .bpak ak plak order abc time2 pnas ni mmng sdap mkn bnde2 cmtu haiihh mngancam sungguh abc yg di order oleh abah ku itu .
da abes mkn sume aku ape lgi snap some photo



(haaa aifa ngn eika nga kongsi mknan)

da abes mkn sume g shopping fr tnai en hsrat my mummy yg tringin pegi window shopping .
yeahh !tpi ak ta beli pape pn cause ta de bnde yg begitu mna
rik mahu di beli
yeahh !this is 1st time in my life ak mnolak tuk beli pape .
hahaha !btak btol bdk ni .
hahah !






nga busy capture pic mreka mmbeli blah tbe2 ade 2 org knk2 brjntina prempuan sdang syok brmaen di tngge . ya allah comel btol mreka .
lalu ak pn capture la gmba mreka nga maen kt tngge .hahah !



(anak sape neyy ?tlong angkt kaki ?)

after da hbes shopping sume mak ak suro bpak aku tros balik klng bt tbe2 je my auntie anta msg ckp mlm ni dea ade bwt bbq kt kl . so tros jela pegi kl .alhamdulilah smpai gak kt kl dgn slamat


*THE END*