Sunday, April 12, 2009

april

April
  • Sangat aktif Dan dinamik (err ?)
  • Cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal (a'ah je)
  • Sangat menarik Dan pandai memanjakan diri (nk muntah .bole ?)
  • Ada ingatan yg kuat (name aku pon kdang2 tk ingt)
  • Suka diberi perhatian (heehe)
  • Sangat diplomatik (pandai memujuk, berkawan Dan pandai menyelesaikan masalah orang) (masalah aku ?)
  • Sangat berani Dan tidak Ada perasaan takut (aku takut trjun bagunan KLCC)
  • Suka tolong org, pengasih, penyayang, sopan santun Dan pemurah (dermawan eyh ?)
  • Emosi cepat terusik (gedik je)
  • Kecenderungan bersifat dendam (btol btol)
  • Agresif, kelam kabut untuk membuat keputusan (lol)
  • Gerak hati yang sangat kuat (iye kn je)
  • Pandai mendorong diri sendiri Dan memotivasikan orang lain (aa eyh ?ntah)
  • Berpenyakit di sekitar kepala Dan dada (btol aku tk tipu)
  • Sangat cemburu Dan terlalu cemburu (aku piki jap)

happy birthday april


p/s:sngt cantik tk de ?