Friday, February 6, 2009

its all about them

kali ni entry aku agk brlainan ye puan2 dan encik2 skalian :) entry ini dibuat time aku tgah keboringn dan ketandusan ayt .haha !


(aku paling suke gmba ni)


ini minah name dia zarin tpi org pnggil dia schaa ,fish and nopisha (ni name khas yg mak aku pnggil utk dia)dia seorg yg comel ,cntikk ,montel ,gebu dan lain2 klau na puji dia pon smpai bile2 pon ta kn habehh .dia juga tramat laa ganas :) huhu ta de la .dia seorg yg murah hati and kdang2 agk gile2 laa .ckp je ape msalah aku kt dia fr sure dia akn serang org tu .haha !tpi yg paling pnting dia pndai smpan rhsie .thnks wei .sobs sobs sobs (dalam nada sedih)



(love you too .haha !)
ni zawin .dia ni minah mmng sengal and agk gile .haha !tpi kdng2 dia serius .ntahh ape laa pnyakit dia ni .prangai dia ni mmng pelik bin ajaib :) kmbang bontot kau .hobi dia ,dia suka mnari alaa alaa PCD .(boleyh caye ke ni ?)tu je kott ?nnti kang klau aku cmmnt lbih2 kang nagis dia doe .


(aku suke gile pic dia yg ni)

name dia nurin syarafina .dia tnggal kt trengganu dulu dia tnggal kt klng tpi da pndah .dia cntikk ohh .aku baru je knal dia tu pon kt myspace even kiteorg baru je knal tpi da rpat cm da lame knal .dia mmng sporting ta mcm org lain yg bajet hot .dia satu group ngn kak yana atau lebih dikenali group glossyholic(GH) .bolehh dikate en sume bdk2 GH pramah .



(bestfriend forever ) (dari kiri : moon ,kak yana ,anis)
yeahh ,ni kak yana .dia baik orhh .mmng gile2 pnye baik aa .dia tnggal kt andalas and satu group ngn ween .kak yana comel gile .(ishh ,aku ni da comel pstu gile)haha .joke kak yana mmng cute !ikhlas ni ta tipu .dia pkar mkn roti boom .haha !dia ni pramah kt myspace and agk penyegan klau korg jmpe dia dpn2 tpi bile korg da knal dia pstu rpt ngn dia .gerenti superb pnye cite.




actually ade lagi org lain tpi di sbb en pnyakit "M" aku lbih so lain kali jelahh .insyallah aku akn buat .klau ade diantare korg yg brminat atau na mntk aku cmmnt psal korg isi borang dulu kt mysapce .












"bye !"