Sunday, July 5, 2009

hari yg memalukan wok!

di wktu pagi. pegi sekola mcm biase abh hnta. masuk sekola tros masok kelas then ddok diam kt situ :) pstu tk lame kmudian teddy dgn syahida masok. pstu teddy tnye

teddy:weh mak ko dtg nnti?
aku:buat pe?
teddy:hri ni ad report card day aa
aku:heh? yeke tk caye aa
teddy:ya allah btol la plak
aku:aku nk tgok surat ckgu kasi
teddy:jap aku carik
aku:aku musykil aa

pstu last pecaya gak. haha ape ke bengong ank murid tk tau ad report card day. tu la slalu dtg sekola. pstu aku pon ape lg mengelabah pegi kt pub cll abh. abh tk jwb.
last2 pnjam phone teddy. nsib baik. mummy dtg gak. yeah! mummy tk mara kt kite :)


mlm plak mummy da bsing2. pegi tusyen sbb da lame aku tk pegi itu tmpat. da siap abh hnta pstu aku naik aa ats, skali tgok klas ksong. skali alan prasan yg aku dtg pstu dia ckp mane ad tusyen. tu la lame sngt tk dtg. aku cm heh? pstu pnjam phone dia cll abh last2 abh amik.

da balik tman mummy g 99 kt damak. pstu aku nmpk sa-eko kucheng comel. kebetulan ad tali kt tepi tu aku pon main aa pnye siyok lyan. skali faris wtss plak tego. pfftt~ =.= malu syial. pstu aku ckp ape eh? ntah tk ingt. da malu masuk aa dlm


p/s:sekian~~