Friday, July 3, 2009

the whole week :)

isnin: hnta abg pegi kolej dkt batu keb and fuwoah!
rmai gile org yg abg plak mcm merungut. best lg kt kdah.
hmm, oh kdah, dpn swah padi blkang swah padi tga2
asrama but quite okay la cause tmpat dorg dkt dgn bndar not pekan.
smpai sane tros pegi dwan then tk sngke plak parents or fmily tnggu
kt lua. tk de krusi da la mummy sakit kaki. what the eff? facility
mcm kureng je. nk kate kt lua bnda tk ni btol2 kt kl.
klau nk pegi batu keb pon sbrang jln :) bout asrama oh! no!
smpai thap kuceng jntan da nk trberanak da. heh! BUT,
bdk hot rmai. tga ye ye o aku nk tlong abg.
angkt brang sume then suddenly slua aku ni ha cm
tutt tu longa pstu aku benti aa kt tga tngge btul
kn slua pstu dri arah brtentangan plak ade parents ni
nk bwk brang trun so kt situ da cm stuck. pstu mummy
tego "dik jln cpt ad org kt blkang" aku pndang blkang and
omg! a hot guy. aku da cm "almak malu gile+blushing+thap nk trjun bngunan fuh fuh" pstu aku bla cmtu je bile aku pndang blik dia snyum
sriusly cute :) pstu mummy snyum je.

selase:pegi sekola cm biase tpi mase kt bilik apd tu aku
rase cm nk koma.
heh? tpu. aku ckp taram aku pning gile thap gaban. pstu rhat aku cll
mummy, mummy tk jwb. pstu cll abh, abh jwb aku ckp aa aku pning
pstu abh ckp nk "balik ke?"aku ckp "tk nk aa tk ya cll mummy"
lpas rehat time sej. pstu tbe2 kerani sekola dtg klas dia ckp
"zawiah jaafar?" sume org pndng. aku cm knal je name tu. lol mummy dtg.
abh g cll. then balik laa

rabu:selesema+batuk pegi klinik doc tnye sakit ape? aku ckp aa batuk dgn selesema
pstu doc cm "selesema? batuk?" aku iye kn je pstu doc tnye lg "selesema? batuk?"
aku kt situ "hehe saye tk de H1N1" klaka gile time tu muka doc da cm serius da
ingt aku kene H1N1.

khamis & jumaat:demam<33