Friday, January 9, 2009

ape ke hal ni ?!

aku ta tau nape hari ni aku bad mood sngtt mybe period kott ?
ntahh laa .who care ?hrmm :(
bagun je dari tido tadi aku cm ta na ckp ngn sesape .
event mak aku sendiri pun aku cm "hrmm ta na ikott laa or adikk ta na turun kete adik na ddok dlam kete" ya allah aku rasa cm mlas sngtt na klua g mane2 .
tpi mak aku pksa gak aku ikott .hrmm ..
ape ke hal laa aku ni ?ape yg org buat or aku buat sume ta kene aku cm mara2 .
hishh ! geram nya !
then after balik dari giant tadi masuk je rumah aku tros pegi masuk bilik aku
i want to be alone andd dont bother me .
pstu ta smpai 5 minit kmudian kakak sedara aku na masuk dlam bilik aku .
hrmm .. :(
aku ta lyan dia sngtt bcause .. ntahh ?aku ta tau aa knape ngn aku .
aku cm ta byk ckp pun .
hrmm .. act aku ta tau na ckp or luah en ngn sape ?
nsib baik ade blogg ni bolehh gak aku luah kn . :(