Thursday, January 8, 2009

hello nice to meet you :)

act cite neyy da lame bt aku ttp mau mngupdate :) biar pun cite ini sudah usang ,lapuk and blablabla .


2days schl in "sekolah"

yeahh !sekolah again andd again .
masuk je sekolah aku seperti smlm lalu ikut pintu utama sekolah .
masuk2 je tgok herni ta de .
"haihh ,mana minah neyy ? dia ckp dia na tnggu aku kt sini ."
then tbe2 kakak herni yg juga brnama herni tegur aku dia ckp yg si herni neyy da smpai sekolah .
ishh ! geram nye aku bkan kao na tnggu aku kt situ .
carik punya carik .rupa2 nya dia tgah lpak kt tngga yg mnuju ke kntin tu .
aku smpai2 je cm da masam .mngkuk nye kwn .
HAHA !smpai2 je kt situ bell ring bunyi plak .adoi !
ta smpat aku na ddok .hrmm ..

then sume org bratur .mmng beratur tapi ta ikot kelas .
pelik kelas 3N kt hujung sana pastu sebelah kelas aku kelas 3L ?
haihh ? pelik2 .
HAHA !da abes assembly sume masing2 masuk ke kelas .
da masuk kelas .sume ckp2 .
then aku tgok ade sorg bdk baru ni nama dia ng .. ng ape aaa ?
ntahh aku ta knal .
yg klaka nye bdk yg ddok sebelah dia tu pun ta tau nama dia .

*time sejarah .perhh , ckgu dia mmng klaka gila aa
ade ke patut dia ckp cmni "kamuu jgn laa mrendah kn diri walaupun saya tau kamuu semua tnggi .
tengok saya rendah tapi saya mninggi kn diri dgn pkai kasut tnggi"
HAHA !
ape la ckgu ni .andd thnks kata aku tnggi :)
bangga uhh :D bt yg part paling sedih ckgu ckp dia da na pencen bulan oct ni .
hrmm da la time pmr dia pencen . huhu :'(
jgn aa pencen ckgu .
da habis mata pelajaran sejarah tibe2 ade sorng lagi murid baru neyy
nama dia "puteri khairunnisa"
hrmm then aku knal2 ngn dia pstu mata pelajaran agama dia ddok sebelah aku
pstu balikkk !
k la bye (: