Monday, January 19, 2009

late comers fr today :D

adoi ,hari ni dgn tanpa sngaje aku jadi late comers
ni yg aku mlas ni jadi mpk kt sekolah kene kutip smpah .
brmula la al-kisah ini :

adik !adik bgun !da pagi .kau na g sekolah .
aku pun cm hrmm -__- ngantuk ohh !alaa ,eihh aku na tido aaa !
pstu bpak aku ape lagi mnjerit aa suro aku bgun andd aku pun bgun aa .
adoi .ye ye adik bgun ni .haihh !hrmm =_=
tros2 je pegi mndi andd pkai baju siap2 sume .tgok je jam dlam kete da pkol 6.47
cmtu aa ta egt aa plak .
pstu otw na pegi sekolah jem plak .ihhh !geram gile bngang aa .
time ni gak kau na jem .budud btol !
and bpak aku ape lagi bagi cermah aa kt kete .hurhhh !
saba jela .
bcause of my fault sume org bgun lmbat .
mlm tdi bpak aku suro set jam pkol 6.15 but aku terset pkol 6.30
aku time tu da ngntuk sngtt .
ye laa bcause .. tett !
HAHA ! ntah pape aa aku ni :)
aku saje je call dia then ckp lame plak smpai kredit aku habes .
geram nye ! tpi tape dia call aku lagi lame .
dlam pkol 12.30 cmtu (btol ke ?aku ta egt)smpai pkol 1.15 .
bpak lama shiyout dia call .
da laa dia pkai digi .ksian aku tgok dia .but ni slah aku gak .HAHA ! ;P
back to story
smpai je kt sekolah dlam pkol 7.22
yeahh !aku dtg lmbat .
ni sume sbb en jem yg gile tu .
smpai sekolah je ade assembly dkt tennis court bkan kt dewan bcause
hari ni DYMM SULTAN SELANGOR dtg .
adoi ,mcm2 aa plak hari tu ni dtg tu tu dtg .asl laa rmai sngtt visitor dtg sekolah aku?
da bratur kt barisan late comers da habes sume ceramah bebelan yg ntah pape tu.
brmula laa job kiteorg sbgai org gaji a.k.a mpk yg ta brgaji andd smile :)
but yg pelik nye en ape aaahh aku na kutip?
aku tgok hari ni sekolah brsih je cm satu smpah pun tade ye laa kn DYMM na dtg .
mane ade smpah pstu aku tnye aa kt akak pngawas kak daun ni pun kire smpah ehh?
klau ta saya kutip.
then akak tu ckp ta yah ta yah kau ikot je dorg ni lgi pun bkan nye dorg kutip smaph .
AHHA !
da habes jadi mpk tros masuk klas then tibe si yamun ddok tmpat aku.
at 1st aku ta na ddok seblah herni bcause aku tkot aku byk ckp ngn dia .
thun ni en pmr aku kene focus babe !
ceyhh poyo plak aku ni .ehhe :">
at last tkar gak tmpat ngn yamuna tu :DD
HAHA ! srry yamun tdi gimik je aku ta kasi kau ddok tmpat aku :)
da ddok sblah herni ape lagi ckp2 aa but si herni aku tgok cm na pengsan je .
ye aa aku ckp ngn dia cm ckp ngn dinding .
bolehh plak kau tido kau ingt ni bedtime story ke?
ishh ! +_+
geram siot !

*shortcut

otw na pegi sc lab yg si herni ni cm ta lrat sngtt so dia suro aku bwk en beg dia.
aku pun bwk laa yg aku ni yeye aaa trun na pegi sc lab skali.
gedebushh !herni pngsan !mula2 aku cm buat dunno but bile sape ntahh jerit ckp herni pngsan.
aku pun lagi tros lari naik ats pstu ckgu mne ntahh suro aku pnggil kakak herni .
aku pun pnggil aaa pn.theva ngn kakak dia .
perhh rmai gile org angkt .
ishh .
pstu aku pun ikot aa g blik kaunseling kt situ mcm2 ckgu suro buat pegi pnggil ustaz laaa
pn.rohaiza laa nsib baik dia ta suro aku pnggil pn.bahariah .
then da tgah klam kabut cmtu trsrempak ngn izreen .
aku ta smpat na tego dia bcause busy sngtt .
sungguh pnat ohh !
then ckgu call ambulans dtg sekolah pstu bpak herni dukung dia turun bwah na masuk en dia dlam ambulans tu andd org yg kt bwah tu sume tgok je .
cik siti,cik wan andd others .
pstu da habes sume keadaan jadi normal balik aku pun masuk kelas.
the end~