Wednesday, January 7, 2009

hello school !

yeahhh sekolah kembali lagi :) aku ta tau nape pagi tu aku excited sngtt na pegi ke sekolah sedang kn tahun lepas cm "hrmm malas laa na pegi sekolah " . or "mi ,adik ta na pegi sekolah bolehh ?" HAHA !
ntahh pape aa aku neyy . bermula kisah time 1st day kt sekolah aku yg di beri nama convent .

tgah otw na pegi sekolah .masyallah jem gile bgg .smpai je sekolah je . aku masuk ikut pintu depan da bumb ! yeahh herni da tunggu aku kt situ with her sis herni & herni . HAHA ! dia tunggu aku kt susur gajah ke ape bnde ntahh .aku ta tau pn nama bnde alah tu . mcm bustop pun ade gak rupe dia . back to story jumpa je alien tu aku ckp cmni "ehh jom masuk ?" suddenly si halina tegur aku
dia ckp cmni ,



halina : ili !ili !
me : haa .ye?
halina :ehh beg tu kao beli kt aeon kedai tropicana life kn?
me : a'ah . knape ?
halina : ohh ,hari tu aku na beli beg camtu gak tapi mahal so ta beli laa .
me :ohh (smiling)



HAHA ! malu nya aku .haihh , tgah otw na pegi sane tibe2 aku nmpak Pn.Rohana .
aku pandang je dia ta berkelip2 tibe2 herni tepuk aku dia ckp cmni "oi !ta yah pandang muka dia lame2 laa da la kao tu the most wanted ." what ?!aku ?! bongokk ! HAHAH !bukan kao ke the most wanted ? and then blabblablabla and so on..



time tgah otw na pegi ke kelas aku 3H a.k.a 3 hantu yg mmng cam hantu .(neyy Pn.Sarah yg ckp ye .bukan aku)masuk kelas and sit down on chair pastu tnggu ckgu masuk . pastu tidak lama kmudian ckgu pun dtg n aku tanpa di jngke rpe2 nye En.Salleh jadi guru kelas aku .ohh ,baru aku kenal sape ckgu Salleh tu .HAHA !(sape punya anak murid neyy ?) then aku baru tregt yg Pn.Azlina yg ajar aku BI kt tusyen tu kirim salam bcause dia dulu sekolah situ jgak and dia merupakn salah satu murid En.Salleh .hrmmm


*shortcut


masa balik bell ring je suma org lari mcm jumpa hantu . HAHA ! kelaka btol aku tgok .
k la bye !